Followers

Tahun Baru, Baru Start Exam...

Assalamualaikum..

Hari ni dah masuk tahun baru 2012..Dah bertambah umur aku setahun..Walaupun umuq meningkat tapi jiwa MUDE tauuu..hehe..
2011 dah pun say "sayonara" kat aku semalam..
Hari ni,patutnye sume org bergumbira sebb cuti tapi aku bergumbira dgan kertas exam..huhu..
Alhamdulillah.dah habis pun..Tapi baru paper first..Exam tak habis lagi tau..Jangan nak berangan sonok la..  -.-
Banyak lagi exam yg akn membuntuti selpas ini..Tggu je la..Huhu..

Ok..cerite pasal tahun baru ni..mestila ade azam baru kan..kan..kan..tak molekla kalu tadek azam baru...Emm azam baru aku ape ek?? Selama ni tak penah pulok den memikio azam baru..Kalau  ade pun..tak lame mane..kembali ke takuk yg lama jugak..hihi..

Tapi,aku rase azam baru aku nak habis exam cepat2..pastu balik rumah..then tgok tv..then bla3..haha..tah pape kan azam aku..huhu..

Untuk org yg selalu menanam azam pd setiap  tahun..teruskanlah azam anda yek..tapi biaqlah azam positif..jagn negatif plakk...harap2 mampu istiqamah..Chayo2 with azam baru..

Kini umuqku dah masuk puluhan..rase macam dah TUE sangat..huhu...semalam baru belasan tahun..Tak Matang pun..Ari ni matang ke??-.-'..macam same je..tade pun aura ke"matured"an yg kelua dalam diri ni..same je macam usiaku di blasan tahun..hihi..

Macam dah lari tajuk ngan post je..hehe..papepun..Selamat Berazam baru..bertahun  baru..dan segala2nya baru..Biar baru berubah ke kebaikan daripada baru berubah ke keburukan..takmo cam tu tau kawan2..
Oklah..sambunng setadi..Exam tak habis lagi doe..Assalam...:D



0 coret:

Powered by Blogger.

up