Followers

Contest : Atika Aula nak bagi duit raya

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani..

POS MELEKAT



Salam ukhwah..^^
Alhamdulillah, akhirnya saya berkesempatan juga untuk menyertai contest blog Atika Aula ini..
Walaupun sekarang ni suma dok pakat beli baju raya,kasut raya,tudung raya,bunga raya  dan macam2 rayalah..tapi saya masih semangat nak masuk contest raya..(semate2 nak dpat wet aye) heheh..>_<

p/s: itupun kalau dapat..hehe

Sebenarnye. saye baru menjinakkan tangan,jari,otak, dan akal untuk membuat blog..so,,i am junior blogger..tidaklah sehebat dan secantik dan sekreatif  dan sepink blog Atika Aula ini..so cuteeee..^^

REVIEW..
  • Header memang comel..Kalau bole,ase nak cubit2 je katun kat header uh..comel..>_<
  • Pink Star cursor..very cuteee...Kalo ade salji turun dari bintang uh..perghh..ase cam tengok tongkat sakti Puteri Buluh beTung je..hehe 
  • You;re pencinta pink..^^

Disini dengan gumbiranya..saya mahu fofularkan

Sape2 yang nak join..bolehla klikkan kat gambo tu untuk maklumat lanjut..^^


Terima Kasih kerana membaca...O.o

2 coret:

Atika Aula said...

tQ sebab sudi join contest sy :) selamat berpuasa ye~

lady4134 said...

my pleasure..^^ selamat ari aye..>< huhu

Powered by Blogger.

up